Semragokce Kan ilacına başladık 1 haftadır çok kabız oldu yapamıyor biraz huysuzluk da var çok değil ama ıkınıp duruyor ne yapabilirim veya da doktora gidip ilaç mı degistirsem hangi ilaçları kullanıyorsunuz