Hilalanr Merhaba kızlar, bebeğim 7 aylık kız bebek. Hiç durmayan bir bebek mecbur yürüteç aldık, günde 20 30 dk durmasında bir sakınca olur mu sizce
Asyaveannesi04 Hilalanr ben koydum günde yarım saat felan hiç de bir sıkıntı olmadı, bende yürüteçle büyümüşüm bence abartıldığı gibi bir durum yok kızımda yürüyor 15.5 aylık şimdi
Sebusebu Hilalanr ben o aylarda 2 saatte bir 15 dk koyuyordum. Ya da acil işim varsa 15 dk tutuyordum aralıkla. Ayı ilerledikce süre uzadı. Yürümeyi de geciktirmedi bizde 11. Ayda sıralamaya basladı tam 1 yasında bagımsız yürüdü
Aley2 Asyaveannesi04 ben yürüteçe aşırı karşı biriydim eşimin ablasının evinde bebeğimi yürüteçin içine koydular bir denesin bırak diye , aşırı mutlu her yere gidiyor seviyor , yürümeyi geciktiriyor mu kesinlikle evet ama bebeğim mutluysa 1 ay geç yürümesinde hiç bir problem yok :)
LadyBugg Bende 7.ayinda yurutece koymaya başladım. Gun içerisinde is yaparken ozellikle bıraktım yueutecte. 12. Ayindada yürümeye başladı.