Ayisigi45 bende 1.5 ay kadar bebeğimi slikon uçla emzirdim canım. O emdikçe slikon uçla ucu biraz çıkmaya başlar memenin o zaman uçsuz vermeye çalış sabırla dene küçük olduğu için hemen alışmak slikona . Ben ucu çıktıktan sonra bıraktım slikon ucu . Bide kendim ucunu sıkardım oynardım o şekilde çıkardı ucu sonra emzirmeyi denerdim sabırla dene sen. Kimseyi kafana takma süt aynı süt sadece sütü bebeğe ulaştıran slikon uç . Sanki çarşıdan mı geliyor slikon uçla süt. Bu arada lohusalık döneminde stres olmaktan kafaya takmaktan sütüm kalitesizleşti benim mama vermek zorunda kaldım sen bu hataya düşme millet ne derse desin he de geç çünkü herkes herşeyi çok biliyor malesef ki