Ebrucetinbas Herkese merhabalar oğlum 7.5 aylık bayram için memlekete geldik haliyle kalabalık oğlum tüm gün huzursuz ağlıyor benim ve babasının dışında hiç kimsenin kucağında durmuyor geldiğimize pişman etti önerebileceğiniz bişey var mı bu durum için
benaslindayohum Ebrucetinbas malesef benim kızımda öyle ve 23 aylık olacak hala eve biri gelsin korkar inmez tepemden alışana kadar o da bi yarım saat bir saati buluyor 🥲 eğer kalabalıktaysak vay halimize hiç inmez tepemizden gidene kadar