ikiaslanannesi Kızlar cidden yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 6 buçuk aylık. En başlarda banyo yapmayı seviyordu. Çok güzel rahat rahat yaptirirdim banyosunu ama şu 1 aydır eziyet gibi geliyor. Suyu görür görmez ağlamaya başlıyor taaaa ki yıkanma işi bitene kadar. Yani dışardan biri duysa eziyet ediyorum çocuğu dovuyorum sanır. Çığlık kıyamet ağlıyor. Tek başıma baş edemiyorum kayinvalidemle yıkıyoruz kadincagiz mahvoluyor. Yani asla ama asla susmuyor banyo boyunca ağlıyor. Kıyafetlerini giydirirken de ağlıyor. Suyun ısısı güzel. Banyo da sıcak güzel. Anlamıyorum neden böyle yapıyor. Artık nefret ettim başını yikamaktan. Kayınvalidemle yikayinca ben tutuyorum susturmaya çalışıyorum o elinden geldiğince yapıyor egilmekten sırtı ağrıdı artık. Tavsiye verin Allah aşkına napicam ben. Niye böyle yapıyor bu çocuk 😢
Mrymom ikiaslanannesi Benim kızımda yeni doğduğunda öyleydi çok ağlıyordu. Sonra ben konuşmaya başladım üzerini cikariken aferin benim kızıma kızım yikansin tertemiz olsun babası gelince onu yesin maşallah maşallah bismillah diye diye aglamasina fırsat vermedim yikarkende sürekli konuşuyordum. Çok şükür bizimkide 6 buçuk aylık üzerini çıkarınca heycanlaniyor gün boyu suda kalmak istiyor ve Maşallah banyoda hiç sesi çıkmaz. Deneyin inşallah sizdede ise yarar
Elcis ikiaslanannesi Merhaba, gün içinde su ile etkinlik yapabilirsiniz, beraber banyoya girmeyi deneyebilirsiniz, su oyuncakları deneyebilirsiniz, yüzüne su gelince korkuyorsa kafaya takılan şeyler oluyor yüzüne su gelmesin diye ondan kullanabilirsiniz.
Deletedmom_79 ikiaslanannesi çıplaklıktan hoşlanmıyor olabilir müslin bornoz ya da örtüye sararak başlatın süreci suyla ıslatıp kademeli çıkarırsınız. Ya da birlikte yıkanma imkanınız varsa birlikte girin duşa
ikiaslanannesi Mrymom Banyoda konuşuyorum zaten ıslak ıslak kucağıma bile alıp sakinleştirmeye çalışıyorum. 😣 Bugün yine denerim. Teşekkürler 🥰🥰
ikiaslanannesi Deletedmom_79 evimiz soğuk olduğu için henüz birlikte giremiyoruz. Hatta banyo da değil odamda peteğin yanında yıkıyorum 🥺 yaz gelse de hergun yikansak alışır belki 😣
Kbrbisi28 Ben bi sure su ile oynamasina izin veriyorum sonra yikiyorum dogdugundan beri havuz sevdalisiyiz birtek kışın havuza goturmedik (ozel bu arada toplu degil) ama yaz gelsin yine havuzdan cikamiycaz