Arslann97 Kızım 8 aylık 0-6 ay emzik almıştım sadece geceleri uyku geçisinde tutuyo ama yinede değişmelimiyim ağız yapısını falan bozarmı küçük olması
Feyzosumunannesi Arslann97 valla 11 aylık hala 0 y yi ilk emzigiji kullanıyor ne yaptım ne ettiysem asla değiştirmiyor halbuki aynı markanın kini aldım ama yok almıyor
twinboymama Arslann97 benim tekelerim de 6-12 yi almadılar. bibs kullanıyorum kauçuk damaklı. sadece 0-6 yı kabul ediyorlar
Aslananne1 Arslann97 evet değiştirdim değiştirilmesi gerekiyor disleri yamuk çıkar bide ağız yapısını bozar
sarmaliklahana Arslann97 kızım 10.ayında kadar tek emzik emdi yenidoğan olanı. 6ayda başka damaklı emzik aldık ayına göre ama asla istemedi attı. Agladı değerini istedi. Sonra kendisi 10. Ayda onuda bıraktı bir anda.
Arslann97 @sarmaliklahana benimkide emzik aramaz hiç ben dışarıdayken ve uyku geçişinde alıştırdım ama vermesem istemez