anneolmakzoramagulusuyeterr Hanımlar doğum yapalı 36 gün oldu. Normal doğum yaptım. Göbeğim geçmedi. Toparlayıcı tayt veya korse kullanıp göbeği giden var mı?
afrAybars anneolmakzoramagulusuyeterr ilk doğumda tığ gibi olmuştum bunda kaldı ya 8 aylık oldu hala ben 4 aylık hamile gibi dolanıyorum ortalıkta 🙄