Gizem16 Kızlar doğumdan ne kadar süre sonra regli oldunuz ve sütünüzde değişilik oldu m emzirme devam ettiğiniz mi
Mmbd Gizem16 40im ciktiktan hemen sonra regl oldum her ay duzenli olarak da adet goruorm bi degisiklik oldugunu dusunmuuorum
Gamden Ben dogumdan 7ay sonra regl oldum bi degisiklik olmadi bende emzirmedede devam ettim hatta korktum kesilir veya degisir bebegim emmez diye ama cok sükür olmadi bisey 🙂
Dgndrmz Regl olmakla sütün bi alakası yok canım benim bende 42 günlükken oldum 4bcuk aylıgız hiç bi skıntımz yok orasyla memeyi baglayan bı durum yok merk etme
Tazemom Reglken prolaktin hormonu düşer bu yüzden süt azalabilir her zamankinden daha iyi beslenir bol sıvı alırsanz bişey olmaz
MayneymisAltintop Benm bir şey olmuyordu normalde ama bu ay ciddi manada azaldı sanırım çünkü kızım sürekli emmesine rağmen ek gıdayı 2 kat fazla yemeye başladı. Ben büyüdüğünden sanmıştım adetim bitince normalde döndü yemesi