Kızım 4 aylık son 1 haftadır uykuları çok bozuldu. Normalde öğle uykusuna bi yatardı 3 saat uyurdu.
Akşam da 1 kere uyanırdı 22.00 gibi uyurdu sabah 9.30a kadar sadece 1 kere uyanır mama içer yatardı. Şimdi sürekli uyanır oldu. Öğle uykusunda defalarca uyanıyor. Akşam 22.00da yatıyor 2de 4se 6da 7.30da 8.30da ben de salak gibi oluyorum sabah 😵💫
Bir de 3 yaşında dibine kadar 3 yaş sendromlu bir oğlum var 🥵
Dr a yazdım sosyalleşiyor 4. Ayda dedi uykusunu yeniden düzenliyor dedi. Gün içinde 100cc en fazla ıhlamur verin ek olarak akşam 8de baybay night verin dedi. Dün baybay night verdim hemen etki göremedim. Sizde kullanan var mı?
Bu durum ne kadar sürer😳