Fahriye1987 12 günlük anneyim, o kadar yorgun ve bitkin hissediyorum ki. Hiç bi multivitamin demir vs kullanmıyorum. Onla mı alakalı acaba? Siz kullanıyor musunuz? Fiziksel durumunuz nasıl?
Nuray0909 Fahriye1987 doktorum hamileyken kullandıklarımı emzirme surecinde kullanmami önerdi. D vitamini gynoferon ve regenesis max ek olarak solgarin b12 sini kullanıyorum süt arttırmaya da yarıyormuş