Tatli_Bir_Anne_ Hazaofdicial diye bir hesap var Instagramda, oradan alışveriş yaptım, urun hatalı, değişim var iade yok diyorlar, paramı iade almak istiyorum. Ne yapabilirim, benzer durum yaşayan var mı.. Acil yardım
maysa-19 Tatli_Bir_Anne_ baştan iade yok bilgisi verildiyse malesef onların insiyatifine kalmış bişey
Nacafa Tatli_Bir_Anne_ tüketici hakem heyetine şikayet edeceğinizi söyleyin o şekilde iade yaparlar. Kardeşim meri store diye bir sayfadan elbise aldı olmadığı için iade etmek istedi iademiz yok cevabını alınca tüketi hakem heyetine şikayet edeceğim deyince anında iade kodu attılar
Noname21 Tatli_Bir_Anne_ aslında iade almak zorundalar öyle bir hakları yok kanunen ama uğraşırsınız yani
Tatli_Bir_Anne_ maysa-19 peşini bırakmayı düşünmüyorum, bende bayramda giymek için aldım, bayramda giyemedikten sonra ne yapacağım ki sonuçta? Birde 750 lira verdim.
Umutluluk Şikayet var sitesine haklarında şikayet yazın . Hatalı ürün gönderdiler suçum olmadığı halde iade alınmıyor diye . Genelde ben öyle yapıyorum gayet güzelde iade ediyor yani
maysa-19 Tatli_Bir_Anne_ uzaktan satışta özellikle instegram sayfaları malesef insanları böyle mağdur ediyor 750 TL ver hem bayramda giyeme hem elinde kalsin neye yaradı o zaman.
Mina-Mustafa13 Tatli_Bir_Anne_ Hanımefendi ne yaptınız bı sonuca varabildiniz mi. Benimde başıma geldi uğraşıyorum kaç gündür
Tatli_Bir_Anne_ Mina-Mustafa13 E faturanın gelmesini bekliyorum, daha yol katedemedim. Siz ne yaptınız
Tatli_Bir_Anne_ Noname21 şikayet var a yazdım umurlarında olmadı, tüketici hakem heyeti için de e faturanin gönderilmesini bekliyorum