


Herkese merhaba oğlumun kolik durumu geçtiği için satıyorum . Fotoğrafta ne kadar kullandığımı göstermeye çalıştım . 2 parmak kadar eksildi sadece . Neredeyse bütüne yakın . 70 TL den satacağım almak isteyen varsa . Şırınga başlığını da hiç kullanmadım