nurelem Eşim kimligini gecen gün AVM de kaybetmis ( en son orada çıkarmış) ve kaybettiğini bugün farketmis. Eski kimlik için kayıp ilanı felan mi veriliyor acaba yeni kimlik çıkarmak için ne yapabilir?
shiningmother34 nurelem nüfus müdürlüğünden randevu alın yeni kimlik kartı için belirli bi bedel ödüyorsunuz bankaya sonra fotoğraf veriyorsunuz nüfus müdürlüğüne o şekilde
aura_meselesi_bu_sekerim nurelem emniyete kayip bilgisi veriyorsunuz Adı herhangi bir suç a karışmasın die
Yarim_Kilo_Kiyma nurelem normalde gazete ilan veriliyor hükümsüzdür diye ama en son durum nedir bilmiyorum. Nufüs müdürlüğüne gidin acil olarak
tubiiik_ nurelem bende gecen yıl kaybettım emliyete gittim artık emliyete gerek yok nufus mudurlugune gitin onlar iptal ediyor yeni kimlik cıkartıyor dedi hiç bişi yapmadan nufus mıdırlugune gittim yeni kimlik cıkarttım kaybettıgım için ufak bi ücret ödemiştim ama nekadar ödedigimi hatırlamıyorum
Sarikuzumalp nurelem Evet e devletten iptal ettirebiliyorsunuz. Nüfus müdürlüğüne gitmenize gerek yok. Annemde 1 ay önce falan kaybetti ben e devletten iptal ettirip yenisi için randevu oluşturdum hemen.
Umutluluk Hayır Alo 199 u arayacaksınız kimliği kaybettim iptal edilmesini talep ediyorum diyeceksiniz . Onlar eski kimliği iptal edip yeniden randevu veriyorlar gidip çıkarıyorsunuz . Bende kaybettim bu şekilde yaptım
Laden nurelem yeni kimlik için randevu alırken eskisini iptal ettiriyorsunuz. Bende kaybetmiştim geçen yıl. Eskiyi iptal edip yenisi için randevu verildi çıkardım tekrar harcını ödeyerek. Başka bir şey yapmanıza gerek yok🌺