Evet doğru söylemiş Dr bence, ana besin yumurta, tavuk, balık, kıyma falan olmalı. Bebekler her gün büyüyorlar. Sebze meyve bir yere kadar. Onlar da şart ama proteinin yeri ayrı. Ha bende yediremiyorum göbeğim çatlıyor vallahi ama doğrusu bu yani. Kemik ilikli çorba asla protein yemeğinin yerini tutmuyor. Bağışıklığı güçlendiriyor, kemik eklem gelişimini destekliyor ama bir protein değil.