Kızlar bebeğim iki aylık şu son bir haftadır kusmaya başladı bundan önce hiç kusmazdı son bir hafta sanki sütüm ziyan oluyor gibi sanki o doymuyor gibi geliyor emziriyorum bazen su gibi emdiğini çıkarıyor bazen su gibi bazen pütürlü kusuyor acaba neden olabilir normal mi bilgisi olan?