Bebegimm1 aynn bnde öyleyim mecbur kalmadıkça vermem 8 dis çıkardık hiç ağrı kesici vermedim evet çok huysuzlandi ağrısı var ama bu doğal bi süreç her ağrıda calpol vermek bana saçma geliyor böbrekleri yormaktan başka bisi değil bu bide artık vücut o ilaca karşı direnç te kazanıyor belli bi süre sonra faydasını da görmüyor artık ağrısı olur huysuz olur ama doğal bi süreç zamanla bitecek ilaçsız geçiriyoruz zor ama geçiyor bi şekilde