Merhaba anneler oğlum 2.5 aylık. Saçları çok dökülüyor. Sizde de böyle birşey oldu mu? Bir de kundaklamayı hangi ay da bıraktınız. Ben elleri için yarım kundak yapıyorum. Bıraktırmak istiyorum ama elleri ile kendini uyandırıyor. Nasıl bıraktıraktırabilirim bir öneriniz var mı?