Selimselim Bebeğim devlet hastanesinde cerrahi sünnet oldu l. Sünnetten sonra çok ağladı şu an odadayız neler yapmam gerektiğini bana acilen yazabilir misiniz çok fazla okudum forumu sünnetten önce ama şu an beynim durdu
Karinyoo Selimselim geçmiş olsun. Kucağınıza rahat bir pozisyona alın gezdirip ninniler söyleyin sakin bir ses tonuyla. 1 saat uyumayacak 2 saat beslenmeye ek demişti bize Dr. Biz babasıyla kucağımızda bu şekilde idare etmiştik. Tabi arada ağlayacak stres yapmayın. Karnı doyunca rahatlıyor
_The_ANA_ Selimselim 1.si neden ağlıyor onu bir bulun ve doktora danışın Çünkü benim oğlum da dikişli sünnet oldu ne sünnet sırasında ne de sonra hiç ağlamadı 2.si aakin olun 3.sü doktor bir krem verecek. O kremi bize geri sıyırarak sürün ki yapışmasın dedi Sen yine doktora sor mutlaka 4.sü küçük karton espresso bardakları var. Onu kesip koyun oraya ki bezine sürtmesin Ben her alt değişmede mutlaka saf zeytinyağı da döktüm 2 ve 3. gün ılık suya oturttum 1 haftaya kalmadı iyileşti
cinarcinar Selimselim Benim bebeğim de 2,5 aylıkken sünnet oldu. 1-2 saat sonra anestezinin etkisi geçmeye başlayınca ve de ilk çişte çok ağladı doktor acııs için calpol şurup vermişti Onun dışında çok değmeden kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışmıştım
silan1 Çok geçmiş olsun Bizimde 3 aylıkken oldu ilk gün çok kötü geçti sürekli ağlıyordu dr ağrı kesici veririr zaten sakinleştirmek için ayağımızda sallar şekilde tutuyorduk 4 saatte bir ağrı kesici veriyorduk ilk günden sonra hafifledi
Karinyoo Selimselim benim bebeğim de geçen hafta oldu devlet hastanesinde 13 aylık. Dediğim gibi kucağımda omzumda ninniler şarkılar söyledim masal anlattım sakin ses tonuyla. Emince rahatladı. Sonrasında akşamı bir kere ağladı carpol verdim merhemini sürdüm yapışmasın diye bezin denk gelen kısmına vazelin sürdüm. Bir daha sorun yaşamadık.
Poyrazin_annesii Bn 40 günlükken yaptrdm hatta kucagıma aldm direk gazı vardı pipisine flnda hep dokundum hıc aglaamamıştı. Acaba şuan korktugu için aglıyor olabılirmi. Calpol verın ağrısını alır en azından. Bide pipisi morarmasın dıye biz papatya suyu sıkmıştık. Üzerınede kantoron yağı döküp bezlemiştk
aysekaran Selimselim 6 aylıkken sünnet oldu oradakileri yabancı gördü birde sıkıya gelemez artık bağladılar mı tuttular mı bilmiyorum çok hırslanmis çok ağladı size fitil verecekler ağrı olursa ver diye bizim doktor tanıdık ağrıyı bekleme ver uyur uyanınca rahatlamıs olur demişti kremini sıyırarak sürmeyi unutmayın 10 günde toparlicak ilk gün biraz zorlar
Efi44 Bebeğim 2 aylıkken klemp yöntemi ile sünnet oldu eğitim araştırma hastanesinde. Doktorumuz karton bardak koydurdu temiz tutun dedi ve kantoron yağ kullanın dedi krem falan vermedi ama kullanabilirsiniz. İlk gün ağrı kesici fitil verdik. Sonrasında 3 gün sonra klemp alındı totelde 5 günde iyileşti. Ağrısı olunca calpol verdik ama süreç çok iyi geçti sadece ilk gün zorlandık oda 4 saat falan. Geçmiş olsun..
Y-A-Annesi Selimselim kucakta rahatlama olur kendini güvende hisseder. Doktor ilaç vermiştir zaten ilk 48 saat zor geçer idrarını yapacağı için sonra yavaş yavaş azalır geçmiş olsun