Zeynepmila Kızlar kendı gazınız sancınız bebege geçmesin diye kımyon kullanıyor musunuz özellikle suyunuza sıcak soğuk suda fark eder mi
Taelif Zeynepmila Merhaba. Ben bir çay bardağında çay gibi demleyip içiyordum. Bir çay bardağı sıcak suya bi çay kaşığı kimyon koyuyordum, su iliyinca içiyordum. İlk 3 ay ara ara hep yaptım ve her gün sabahtan rezene cayi içiyordum o da işe yariyor
nazlimom_ Zeynepmila normal içtiğim suyu 1 çay bardağına döküp üstüne toz kimyon atıp içiyordum sabah akşam ama çok yağ yakıyor ben aşırı kilo vermiştim bıraktım sonra aktardan kimyon tohumu almıştım onu demleyip içiyordum
Nilay_80 Zeynepmila evet evet evet kesinlikle kimyonlu suu ilk doğum yaptığım da çok gazliydi ne yersem gaz oluyordu kimyonlu su önerdiler denedim tavsiye ediyorum
Kusbusra Bir su bardağı kaynar suya bi çay kaşığı toz kimyon koyuyorum on dakika demlenmesini bekleyip içiyorum bazen bebeğime de bi çay kaşığı veriyorum