nefertitiwoman 20 gün önce normal doğum yaptım 10.günde kanamam azalmıştı sarı akıntı ve kahverengiye dönmüştü iki dikişim de düşmüştü 10. Gün kontrole gittiğimde doktor dikiş her şey normal dedi iyileşmesine az kalmış dedi. Dün ise kırmızı kan geldi sanki adet kanı gibi miktarı az ama peçeteye silince çok geliyor bu ne kanı olabilir doktora gitmeli miyim sizce çünkü doğum sonrası kanamam azalmıştı birden artması normal mi
nefertitiwoman Ayselmiros iç dış dikiş fazlaydı sadece ikisi düştü acaba onunla ilgili olabilir mi açılmıştır falan ama herhangi bir acı yok öyle olsa ağrı olmaz mı
Nihal98 Sağlık ocağında hemşire sütün arttığı zamanlar kanaman da artabilir endişelenme demişti, belki öyle bir şeydir. Hem daha erken, kanamanızın olması normal🌸
nefertitiwoman Nihal98 10 gündür hep kahverengi geliyor ondan başka bişey mi acaba dedim ama sütle ilgili olabilir mi ya bu ara süt fazla geliyo evet