SinemDgdvrn Merhabalar. Atopik cilt olabilir, egzama tarzı bir şey olabilir ya da alerjiden kaynaklı olabilir. Güzel bir doktor bulup ona gidin derim. Bebek ilk doğduğunda her bebekte böyle şeyler olabiliyor sivilce gibi vs ama 3 aylik olmuş artık tedavi tarzı bir şey gerekebilir. Siz önden atopik ciltlere özel şampuan ve nemlenrici kremler alıp kullanin onun dışında bir tedavi lazımsa doktor söyler zaten.