Buse_asya23 Kizlar elektr supurgesi lazm bana , evinde kullanan ben cok memnunum kesnlkle bu modeli al dyen varsa yzablr mi
motherwithdaughter Buse_asya23 linçler gelmeyecekse kesinlikle dyson ya v10 var ben de 3 sene olacak elim kolum resmen kabloluyu hıc calıstırmıyorum nerdeyse
tatlibiranneo Buse_asya23 dikey mi istiyorsunuz yoksa diğerinden mi dikey kullanmıyorum bilmiyorum, elektrikli süpürgem Beko toz hazneli olandan 4 yıldır kullanıyorum bi kez bile sorun yaşamadım çok güzel çekiyor temizlenmesi basit ve ayarlı 🙃
shiningmother34 Buse_asya23 2 tane süpürge kullanıyorum arnica ve fantom dik süpürge elim ayağım ikiside özellikle fantom temiz dediğim evden bir toz çıkartıyor çok şaşırıyorum hele koltuk araları yatak vs
Bssraa2 Buse_asya23 karaca kablolu olan kötü diyorlar ama çok iyi çekiyor ben çok memnunum haftalık temizliğimi onla yapıyorum robot yokken hergün yapıyordum onunla ama şimdi robot süpürge var o da günlük toz almaya robot iyi oluyor
Vmerve Buse_asya23 arnica tesla kullanıyorum 3 yıldır hem güzel çekiyor dövmeli süpürge ucu var kablosu olabildiğince uzun ve gerçekten minimum sesli memnunum bende gören herkes aldı yada hoşuna gitti