Karanfil yağı mı kullanıyorsunuz yoksa sadece karanfil mi ? Ben ikisinide aldım da bir çorba kaşığı zeytinyağına 2-3 damla karanfil diyorlardı öyle yaptım da sanki karanfil az olmadı mı içinde. Başka nasıl yaptığını yazabilecek var mı lütfen bizimde dişimizin ucu göründü 🎊