Kuzey-isigim Ben 1 ay kanama gördüm canım ama öyle şarıl şarıl değil yani leke leke bir gün olur bir gün olmazdı sonra kesildi tamamen doğumdan sonra 8 ay oldu hala regli olmadım regli kanaması hakkında bilgi veremeyeceğim ama takıldıktan sonra doktorum kanaman olursa bir kaç ay çok normal demişti