Ozlemyamac 3.ayina girdi ama saç boyatsam zararı olur mu bilemedim tecrübesi olan yada araştıran var mi
Bebegimlemutluyum3 Ozlemyamac ne olucak ki. Ben 3.5 aylıkken boyatmistim acıcı da sürdürdüm hemde onuda götürdüm büyük biyerdi kokusu olmadı boyanin
Merv07 Ozlemyamac ben boyattım hıc bır eetkısı olmadı sütümee bı zararıda yplmdedı doktor..3 aylık bebegım bnmde..
durukusunannesi_ Ozlemyamac kimyasalın süte geçtiği söyleniyor. Emzirirken lazer bile önermiyorlar bence riskli
Gamzelim11 Ozlemyamac ben boyamistim ve emzirmedim yarım gün filan bol bol da su içtim ilk sutumude sagdim attım birşey olmuyor
cinarcinar Ozlemyamac Merhaba ilk bir aylıkken boyadım bir de yeni bayram diye boyadım şimdi 3 aylık Doktorum organik ve amonyaksız olduğu sürece sorun olmadığını söyledi. Ancak açıcı, keratin vs gibi kimyasallardan uzak durmam gerektiğini söyledi
Ozlemyamac Valla boyattım gitti😀😀herşey zararlı hayatınız da zaten şu teller bile radyasyon kokudan uzak tuttum boyattım🙏🙏
Premomezra Ozlemyamac ben iki haftada bir boyuyorum hamileyken evet ama Şuan bi zararı olacağını sanmıyorum