H_nurozkan Hanımlar 3 4 gündür hastayım bogaz enfwsksiyonu olmuşum bugün aç karniyim zaten öksürük ye var sadece balgam kustum normal mi ?
Sessiz_oyuncu H_nurozkan normal tabiki ya. Geniz akıntısıda vardır muhtemelen. Antibiyotik kullanıyorsanız zamanla geçicektir. balgam söktürücüde kullanablirsiniz. Aile hekimine gidin.
H_nurozkan Sessiz_oyuncu evet gıcık bir öksürük var bide öksürürken kusacak gibi oluyorum klamoks diye antibiyotik kullanıyorum
Sessiz_oyuncu H_nurozkan o geniz akıntısından oluyo rahatsız ediyor. Antibiyotiği düzenli kullan geçer canm.