Karnis Verdim canım 2 aylıktı bir rahatsızlık geçirdim çok stres üzüntü yaşadığım için bunun sebebiyle de sütüm oldukça azaldı çocuğumun huysuzluğundan anlıyordum mama takviyesi yaptım ama bu süreçte sürekli de emzirdim sütüm kendine geldi 4 aylıkken mama ile olan yolumuzu ayırdık şu an da meme ve ek gıda yapıyoruz