Günaydınlar
Kızım 7 aylık oldu her şey daha kolaylaşıcak derken sürekli ağlıyor beni sürekli yanında istiyor tek durmak istemiyor benim gibi bu sorunu yaşayan annelerimiz yada yaşandı bitti diyen annelerimiz ne yapmam gerek? 😫
He tabi uyku düzeni yok her saat başı uyanıyor sabah 5 dedin mi uyumuyor delircem artık😩😩