Kaan_alpim ben 2 aylıkken emzirmeyi bıraktım , ar mamayada 2,5 ay da başlamıştım şimdi ben sadece mama verdiğim için acıktıkça 60 ml kadar yani dr kaç ml beslemeniz gerektiğini söyledi bilmiyorum, mama veriyordum 2 - 2,5 saatte bir , sadece ar mama , eğer anne sütünüz de varsa dönüşümlü olabilir sütünüz çok mu geliyor bilmiyorum belki destek amaçlı az ml ile mama verilebilir bilemiyorum yakın zamanda dr randevu alıp sorun yanlışda yapmış olmayın sonra fazla gelip daha da kusması artmasın , veya özelse dr’nuz arayıp msj atın sorun 🤷🏻♀️