Bebeğim ile birlikte “bioderman” geçtim.
Doktorum, kuzenim ve eczacı arkadaşlarım önermişti.
Geçen yıl kullandım, beyazlık bırakmaması. Saat olarak uzun gitmesi beni çok cezbetti. Sürekli yenileme yapmadım.
Beyaz tenli bir bebeğim vardı, tatilde kara bir bebeğe dönüştü ve güzel bir ten oldu.(kızarıklık yapmadı).
Ben ilk defa güzel yandım kırazıklık olmadan(ve öğrendim ki yanmada güneş kreminde çok önemli iniş).
Zaten yaz kuş kullanmamız gereken bir ürün.