Kızlar dünden beri biraz oturtmaya basladım ama öne yığılıp kalıyo 😂 beli ağrıyomudur diye korkuyprum ama sürekli kucakta olmak isteyem bi bebek beni belki biraz rahatlatsın diye alıstırmak da istiyorum kendi basına oturmaya. Bu arada dogdugundan beri kafasını tutabilen bi bebek.