2aydan sonra saatli beslemeyi bırakmıştım. Kendi acıktıkça kalkıyordu. Bir kaç gündür gece 1kere kalkmaya başladı ve bugün hiç uyanmadı. Yani akşam 8den sabah 6:30’a kadar uyudu. Doktora gecede 1kere kalkıyor dediğimde uyandırmayın normal demişti. Ama hiç kalkmamak beni biraz üzdü açıkçası sadece anne sütüyle bunca saat uyuması normal mi? Başına gelen var mı?