Benim bebeğimde aynıydı :( biogaia kullanıyorum.Aksam yıkayıp gaz masajları yapıyordum kiraz çekirdeği bel için olanı ve çorap gibi olanı isititip koyuyordum(havlu ısıtıp da koyabilirsin ama dikkat et her ikisinde de sıcaklığına) beyaz gürültü aciyordum. Bir kolunun üstünde yüz üstü yatırıp diğer kolunla da destek ver çok rahatlatıyor hafif sallayarak dolastir evde.Her emzirme sonrasında gazını çıkart,2 saatte bir emzirmeye özen göster çok sık emdiğinde daha çok gazı oluyor.Geçici bir durum 3 aylık olduktan sonra azalmaya başlıyor annesi 😊😊❤️❤️