Bebeğimi sabah ve akşam üzeri ve gece uyuduğun da emzirme de sıkıntı yaşamıyorum ama gündüzleri emerken birden memeyi bırakıyor kalkmak istiyor ya da ağlamaya başlıyor , sonra sakinleyip ayağa kalkıp öğle emziriyorum gayet emiyor, otururken ağlıyor. Gazını vs. Kontrol ediyorum ama bu aralar gündüzleri emzirmek bana zulüm gibi geliyor aktif emmiyor. Bu neden oluyor sizce ? Bebeğim 4 ay 15 günlük bu arada.