kkbrylmazz Kızım 1 ay 13 günlük.Çok hastayım üşüttüm galiba boğazım ağrıyor eklemlerim ağrıyor.Acile gitsem iğne yaparlar mı bebeğimi emziriyorum sıkıntı olur mu acaba ?🤒😷🤕
Lilybaby kkbrylmazz parasetamol iğne yapabilirler serum bağlayabilirler emzirdiğinizi söyleyin ona göre ilaç alırsınız endişe etmeyin
hunilimomy kkbrylmazz emziren anneler için kullanılan ilaç grupları var ama siz yine de gitmeden sütünüzü sağın hastalık durumunuza göre hangi ilacın yapılmasına karar verildiğinde önce sagdiginiz sütten verirsiniz en azindan
Taelif kkbrylmazz Merhabalar. Emziren anneler içinde ilaclar var. Hic kendinizi zorlamayın gidin söyleyin ona göre ilac verirler. Ben antibiyotikte kullandım serumda taktirdim ona göre ilaçlar yaziyorlar