Yani cips yememe mi denk geldi yoksa zaten köpüklü kaka mı yapacaktı acaba diye düşünüyorum ama sebepsiz yere yapmaz herhalde ya dimi biraz gürültülü ve köpüklü yaptı bu sabah.. normalde hiç öyle yapmaz. Bir kere daha yapmıştı ama çok uzun zaman oldu probiyotik kullanmaya başlamıştık o zaman yapmıştı sonra geçti şimdi gene yaptı cipsten mi acaba?