inci12 Bebegim 8aylik. 3 gundur atewi oluyo. Kusuyo.ara bir oksuruyo.tuvalete de cok sik sik gidiyo. Bir gunde 5 kez falan kakasini yapiyo.henuz diwleri cikmadi. Bu diw cikarma olurmu? Yoksa bebegim hasta mi?
Merve0227 Aybarsmom_ eğer ishalse diş kaşıma huzursuzluk diş etlerinde şişlik varsa olabilir Yoksa enfeksiyonda olabilir
inci12 Atesi 38 oluyodu.ama dun ve bugun yok. Kusmasi fazla. Yemek te yiyemiyo.kusuyo. bagirsaklarinda enfeksion ola bilirmi?