Günaydın hanımlar. Bebeğim 5 ay 17 günlük. 4.ay atağını yaşamadık çok şükür derken 5. aya girmemizle beraber felaket başladı. Geceleri çok sık kalkar oldu uykuya direnir oldu. Önceleri kalkıyordu uyumak istemiyordu ama gülüşüyor oynaşıyordu. Son 4-5 gündür sabah karşı dört beş gibi etini koparırcasına ağlayarak çığlık çığlığa uyanıyor ve uyumak istemiyor. Hele bu gece saat başı bu şekilde kalktı sadece emerek sustuğu için sürekli emzirdim mahvolduk eşimle uyku 0. Neden böyle yapıyor çözümü nedir lütfen akıl verin 😢😢😢