Yaklaşık dokuz yıldır bunu çekiyorum beyin cerrahisi çok iyi bir doktora göründüm oraya üç iğne kullandım bazı aralıklarla geçici kesti sonra dokuz yıldır medikalde bulunur simit minder ile oturuyorum o rahat ettıriyor ama doktorların çok anladığı bir durum değil anlayanlarda ameliyat için çekinirler riskli diye