Elra Kuzum 4.5 aylık sma optipro kullanıyorduk artık sıkıldı galiba hipp geçtik kilo alımı sizce hangisinin güzel kullan var mı
2prenss_annesieliff_ Elra bende Aptamil le başladım sevmedi sma yi içti güzelce bidaha bulamayınca Bebelac a geçtim insaallah bunu da sever sma yi kullanınca kilosu güzel dedi Dr