Pazartesi akşam 8 de bebeğimin ateşi çıkmaya başladı 38 derecelere kadar en fazla evde müdahale ettim. Daha sonra Çarşamba sabah 5 te 39.5 oldu duş aldırdım ateş düşürücü verdim hastaneye gittik uzak zaten yarım saat kadar gidene kadar düşmüştü 36.5 a. Doktor bir ateş çıkmasın diye iğne yaptı ve ateş düşürücü verdi. Sırtını göğsünü dinledi temiz dedi boğazı ve kulakları da öyle. Büyük ihtimal diş çıkarıyor dedi. Bilmiyorum diş böyle yapar mı ateş bu kadar yükselir mi ve uzun surer mi ? Lütfen yardımcı olur musunuz ?