Merhaba güzel anneler, acaba aranızda aynı durumu yaşayan var mı?
Hamilelikten önce de bende idrar yolu enfeksiyonu vardı fakat hamileliğin 6. -7. ayında daha da kötülemeye başladı ve Böbreklere vurdu hastanede yattım böbreklerim küçülmüştü, doğumdan sonra geçer dediler fakat geçmedi daha da kötüleşip kronikleşti… Durumum çok kötü gitmediğim doktor hastane kalmadı hiç bir birsey yapmıyor sadece antibiyotik verip geçiştiriyolar…
Acaba aranızda aynı durumu yaşayan veya bi bilgisi olan cevap verebilir mi lütfen…