Kızlar iyi akşamlar.bebeğim 1 ay 8 günlük.dün kaşlarda ve Kaş ortasında ciltte kuruluk ciltte pütürlü ve pul pul kabuklanma fark ettim.daha önce cildinde bebek sivilcesi olmuştu anne sütü sür geçer dediler bende o zaman anne sütü sürdüm iyi gelmişti.bunun içinde iki gündür sürüyorum kaşlarına annesütü ama bakalım geçecek mi ....başına gelen var mı.konak mı acaba ya da egzama veya alerji ne olabilir ???