Bebeğim 6.5 aylık zaten çok iştahlı bir bebek değildi 3. Ayından sonra belkide bana göre iştahsızdı 6. Ayında aşı olduk birde demir ilacına başladım ocean kullanıyorum zaten iştahı olmayan bebeğim hepten iştahı gitti bu saatlere kadar hastanelerdeydik kanında sorun yok enfeksiyon yok 12 saat aç kaldı zorla şırıngayla verebildiğim kadar vermeye çalıştım. Aşıdandır geçer dedim ama hergün dahada iştahı gitti bende o demir ilacından olduğunu düşündüm hamileyken bende içmiştim bulantı felan yapmıştı bendede sizdede böyle yan etkileri oldumu. demir ilacını kesip bir kaç gün deniyeceğim çok zor gerçekten aklım hep onda aç aç duruyor diye