Merhaba kızlar
Kızım 4 aylık son 1 buçuk aydır kakasını yapamıyor sıkıntı yaşıyor 10 günü buluyor acillere gittk özele gittik devlete gittik ya lavman ya fitil verdiler normal 10 güne kadar diyorlar. Ama kabız değil kakası yumuşak kıvamlı herseyı yaptım uyardım z.yağı içirdim olmuyor böyle fitille devam mı edeceğiz bilmiyorum. Yaşayan var mı bu sorunu?