herkese gunaydin.belki bu konuda cok gec oldugunu soyleyeceksiniz ama ben bebegime o kadar bagliydimki hep koynumda yatirirdim 2 yas 2 ayina kadar emzirdim duygusal olarak ayrilamiyordum.krese yeni basladiginda neler cektim bir ben bir Allah bilir🥹7 ay oldu yeni yatak aldigimiz zar zor yatira bildim orada.ara sira yani oda.simdi 3muz artik bizim yataga yerlesmiyoruz malum 3,5 yasindaki cocuk buyuk insqndan daha deli yatiyor😂hemde acikcasi kari koca olarak bizide uzaklastiriuor.baska birsey manasinda yok insan karisina kocasina yakin olmak ister yani.oglum kendi odasinda yatiyor ama yaninda ya babasi ya ben uyucam anca oyle.yanindan kalkarsqk hemen anne baba buraya gelim diye sesleniyor sonra zor daliyor o dalana kadarda bizde yaninda uyuyub kaliyoruz🤦♀️bu gun ben uyudum yaninda bir ara uyku tutmadi cok rahatsiz oluyorum uyuyamiyorum zatem kucucuk yatakda nerdeyse 5 dakikada bir anne diye kalkti beni yaninda gorub yada dokunun yeniden uyudu🤦♀️korktuguni soyluyor bende evimizin guvenli oldugunu korkarsa bize seslenmesini yada yanimiza gelmesini soyluyorum ama yatmadan once uyariyor sabaha kadar yanimda kalin tamammi falan diye.varmi bu durumu yasayib care bulan?