Mrb arkadaşlar 2 dusuk sonrası elhamdulillah rabbimin armaganı bir oglum oldu şuan 4 aylık.
Pihtilaşmaya yatkinlık varmış 4.5g cikmişti prof dedi bunu ve bana direk oskapar 6 binlik basladı gebelk surecmde full kullandim bi de dogumdan sonra 1 ay kullandm. Sorum şu ben gibi olan varsa eğer 2.gebeliginde tekrar kullandımı?