Hayat123456789 şimdi 8 de uyuduğumuz için ben de oruçlu olduğum için ellemiyorum uyuyoruz beraber . Yarın öğlen kalkması gerek yola gideceğiz bakalım , bayram sabahı da erken kaldıracam , yanımda ilgilenecek insan da olacağı için erken kalkınca inşAllah döner tekrar gece uykusuna . Ama gene geceyi gündüz bilip uyanırsa bilmiyorum napacam 🤷🏻♀️