Bebeğim 8 aylık her gün akşam olunca karnı şişiyor durmuyor. Üşütme ihtimali yok çünkü çok çok dikkat ediyorum. Doktora götürdüm kabızlık gaz diye kan ilacını değiştirdi metsil verdi gaz için ama hiç bir şey değişmedi. Şuan antibiyotik kullanıyoruz bogaz enfeksiyon için kabızlık yok ama bu gaz karın şişmesine bir çare bulamadım. Benim gibi başına gelen varmı hergün akşam korku çöküyor içime saatlerce kucakta 8 aydır kollarım dayanmaz oldu kucakta olduğu için de apalama emekleme durum hiç yok koyduğum anda ağlıyor. Artık ümitsizliğe kapıldım uykusuzluktan yorgun düştüm