Tatlican kaç yıl önceydi ne oyuydu hatırlamıyorum ama biz de yasamistik bu durumu, annem babam abim 1000 km yol gidip oy kullanmislardi 🙂 ben de kullanabiliyordum ama seyahat etmeyi sevmiyordum o yüzden bir oy için ve bir gün için o kadar yol gitmek istemedim